سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیک بخت نشود آن که برادرانش شوربخت اند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 102 مرداد 4 , ساعت 10:41 صبح

تبلیغات، یکی از مهمنظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل بایقرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم المنظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادقانه باشد. پشتوانه واقعی تمام آن گفتن‌ها و نوشتن‌ها و هزینه‌های مادی مرتبط با آنها، همین عملکرد صحیح و صادقانه است. بدون آنکه صداقت و انطباق عمل بر گفتار وجود داشته باشد، هرگز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

اسلام در عین حال که در قرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم الهی دعوت کنید.هی دعوت کنید.م‌ترین ارکان عرضه هر متاعی است. متاع، چه مادی باشد یا معنوی، کفر باشد یا دین، به تبلیغ نیاز دارد ولی انواع تبلیغات متفاوتند.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات متولیان امور دینی و حکومتی به ویژه در نظام جمهوری اسلامی اینست که دچار خلط گمراه‌‌ کننده‌ای میان تبلیغات مادی و معنوی شده‌اند. تبلیغ کالاهای تجاری به گفتن، به راه انداختن سر و صدا و به هزینه کردن پول نیاز دارد. در این نوع تبلیغات، حتی از جاذبه‌های جنسی هم استفاده می‌شود و بخش قابل توجهی از سرمایه‌ گذاری‌های تجاری به همین موضوع اختصاص می‌یابد. همسان دانستن امور معنوی با امور مادی در مسائل تبلیغاتی از لغزش‌های خطرناکی است که نه‌تنها به تحقق هدف مورد نظر منجر نمی‌شود بلکه در اغلب موارد برعکس نتیجه می‌دهد.د رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادقانه باشد. پشتوانه واقعی تمام آن گفتن‌ها و نوشتن‌ها و هزینه‌های مادی مرتبط با آنها، همین عملکرد صحیح و صادقانه است. بدون آنکه صداقت و انطباق عمل بر گفتار وجود داشته باشد، هرگز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

اسلام در عین حال که در 

منظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادمنظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت ا«تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراطاشتباه بزرگی که متولیان امور دینی و حکومتی ما با همسان دانستن تبلیغات مادی و معنوی مرتکب می‌شوند، موجب بی‌اثر شدن اصل تبلیغ شده است. در مناسبت‌های مختلف، مهمانی خیابانی به راه می‌اندازیم، در کنار خیابان‌ها و معابر مشغول پذیرائی از عابرین با شربت و چای و میوه می‌شویم، پول زیادی برای توزیع و نصب اقلام تبلیغاتی هزینه می‌کنیم، بسته‌های کمک معیشتی تهیه می‌بینیم و به همراه فیلم و عکس آنها را توزیع می‌کنیم و البته خودمان را هم در این صدقه دادن‌ها مطرح می‌فرمائیم! مردم، اینها را می‌بینند و می‌بینند که چیزی عوض نمی‌شود و تغییر نمی‌کند. علت اینست که در هیچ زمینه‌ای عدالت در جامعه ما جاری نیست. اگر عدالت وجود داشته باشد، مردم بدون آنکه نیازی به سروصداهای تبلیغاتی و هزینه کردن پول‌های گزاف باشد، به احکام دینی پای‌بندی نشان خواهند داد و خودشان مبلغ دین خواهند بود. اینکه از بودجه ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی متعلق به بیت‌المال اینهمه هزینه تبلیغات مذهبی کنیم و چنین وانمود نمائیم که در فلان مناسبت، یک وعده غذا به عده‌ای از مردم داده‌ایم و در همان حال خودمان در ناز و نعمت زندگی کنیم، نه‌تنها اعتقاد مردم به دین و مذهب را تقویت نمی‌کنیم بلکه آنها را به اساس دیانت و معنویت بدبین خواهیم کرد. اگر با مردم صادقانه رفتار کنیم، علاوه بر تقویت دین‌داری در جامعه، مردم خودشان برای تبلیغ دین هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهند و علاوه بر آن، به دولت و حکمرانان نیز برای مدیریت بهتر کشور نیز کمک خواهند کرد. ایجاد عدالت و رفتار صادقانه با مردم، عمل صالح و کاربردی‌ترین تبلیغ است. مستقیم الهی دعوت کنید.هی دعوت کنید.م‌ترین ارکان عرضه هر متاعی است. متاع، چه مادی باشد یا معنوی، کفر باشد یا دین، به تبلیغ نیاز دارد ولی انواع تبلیغات متفاوتند.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات متولیان امور دینی و حکومتی به ویژه در نظام جمهوری اسلامی اینست که دچار خلط گمراه‌‌ کننده‌ای میان تبلیغات مادی و معنوی شده‌اند. تبلیغ کالاهای تجاری به گفتن، به راه انداختن سر و صدا و به هزینه کردن پول نیاز دارد. در این نوع تبلیغات، حتی از جاذبه‌های جنسی هم استفاده می‌شود و بخش قابل توجهی از سرمایه‌ گذاری‌های تجاری به همین موضوع اختصاص می‌یابد. همسان دانستن امور معنوی با امور مادی در مسائل تبلیغاتی از لغزش‌های خطرناکی است که نه‌تنها به تحقق هدف مورد نظر منجر نمی‌شود بلکه در اغلب موارد برعکس نتیجه می‌دهد.
منظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادمنظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادقانه باشد. پشتوانه واقعی تمام آن گفتن‌ها و نوشتن‌ها و هزینه‌های مادی مرتبط با آنها، همین عملکرد صحیح و صادقانه است. بدون آنکه صداقت و انطباق عمل بر گفتار وجود داشته باشد، هرگز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

اسلام در عین حال که در قرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم الهی دعوت کنید.قانه باشد. پشتوانه واقعی تمام آن گفتن‌ها و نوشتن‌ها و هزینه‌های مادی مرتبط با آنها، همین عملکرد صحیح و صادقانه است. بدون آنکه صداقت و انطباق عمل بر گفتار وجود داشته باشد، هرگمنظور این نیست که برای تبلیغ امور معنوی و دینی نباید از زبان و قلم استفاده کرد و نباید پولی برای آن هزینه شود. نکته مورد نظر اینست که اینها نباید اصل باشند. در تبلیغ امور معنوی و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادقانه باشد. پشتوانه واقعی تمام آن گفتن‌ها و نوشتن‌ها و هزینه‌های مادی مرتبط با آنها، همین عملکرد صحیح و صادقانه است. بدون آنکه صداقت و انطباق عمل بر گفتار وجود داشته باشد، هرگز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

اسلام در عین حال که در قرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم الهی دعوت کنید.ز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

اسلام در عین حال که در قرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم الهی دعوت ک و دینی، اصل باید رفتار و کردار باشد. طبعاً اگر برای مطلع ساختن مردم از وجود یک جلسه که در آن می‌توانند با انسان درست ‌کردار و خوش ‌رفتاری آشنا شوند پول مختصری لازم است تا به اندازه ضرورت اطلاع‌ رسانی شود، نباید از آن مضایقه کرد. یا اگر برای تبیین مبانی دینی و معنوی به نوشتن مقاله و مطلبی نیاز باشد، باید این کار را انجام داد و به اندازه ضرورت آن را منتشر کرد. در عین حال و در کنار این اقدامات، تکیه اصلی باید بر عملکرد صحیح و صادقانه باشد. پشتوانه واقعی تمام آن گفتن‌ها و نوشتن‌ها و هزینه‌های مادی مرتبط با آنها، همین عملکرد صحیح و صادقانه است. بدون آنکه صداقت و انطباق عمل بر گفتار وجود داشته باشد، هرگز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

اسلام در عین حال که در قرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم الهی دعوت کنید.ز مردم به اصحاب تبلیغات و آنچه آنها به مردم عرضه می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.
اسلام در عین حال که در قرآن بارها با بکار بردن کلمات مشتق از «تبلیغ» وظیفه تبلیغات را مشخص کرده و بر آن تاکید می‌کند، چند برابر آن بر «عمل صالح» برخاسته از ایمان «الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصّالِحَات» تکیه دارد. پیشوایان معصوم سلام‌الله علیهم اجمعین نیز با بیانی روشن، تقدم عمل بر سخن را گوشزد و آیات مربوط به تبلیغ را تفسیر فرموده‌اند «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ الْسِنَتِکُمْ» مردم را نه با زبان بلکه با عمل خود به صراط مستقیم الهی دعوت کنید.

English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 

صیغه یابی یارسلام
ازدواج موقت و دائم یارسلام
سایت صیغه
ثبت نام
تماس با سایت همسریابی
دانلود نرم افزار برای موبایل
اینستاگرام
همسریابی
Twitter
بازیهای لیگ برتر
استقلال
کانال ازدواج
نرم افزار موبایل
تلگرام
کانال ازدواج
Facebook
توئیتر
فیس بوک
Instagram
دانلود نرم افزار
کانال ازدواج
دانلود نرم افزار برای موبایل
اینستاگرام
همسریابی
Twitter
بازیهای لیگ برتر
استقلال
پیروزی
اس ام اس
کانال ازدواج
دانلود عکس
کانال ازدواج
دانلود فیلم
کانال ازدواج
همسریابی
کانال ازدواج
قیمت بلیط هواپیما
کانال ازدواج
Samsung Galaxy Note
شیدایی
کانال ازدواج
دانلود موسیقی
کانال ازدواج
سایت همسریابی هلو
خرید خودرو
کانال ازدواج
رزرو هتل
رزرو بلیط قطار
کانال ازدواج
سایت همسریابی دائم شیدایی
همسریابی
iPhone
کانال ازدواج
بلیط قطار
ازدواج موقت
کانال ازدواج
Samsung Galaxy
صیغه
سایت
کانال ازدواج
Apple Watch
قیمت اپل
iPad Pro
کانال ازدواج
بهترین سایت همسریابی
کانال ازدواج
فروشنده
سایت همسریابی هلو
ازدواج موفق
کانال ازدواج
سایت همسریابی هلو
قیمت طلا و ارز
کانال ازدواج
قمیت مسکن
رزرو هتل
کانال ازدواج
برنامه پرواز هواپیماهای داخلی
کانال ازدواج
تراختور
سایت ازدواج موقت
شیدایی
کانال ازدواج
سایت همسریابی موقت شیدایی
یارسلام
کانال ازدواج
یارسلام
ازدواج موقت
کانال ازدواج
کانال ازدواج
نرم افزار موبایل
تلگرام
کانال ازدواج
Facebook
توئیتر
فیس بوک
Instagram
دانلود فیلم
سایت شیدایی
صیغه
سایت
کانال ازدواج
همسر ایده آل
بهترین سایت همسریابی
کانال ازدواج
خودرو شاسی بلند
ازدواج موفق
کانال ازدواج
بهترین سایت همسان گزینی
ورود به سایت همسریابی
ازدواج موقت اینستاگرام
حال خوب
سایت همسریابی موقت
سایت یارسلام
سایت همسر یابی
سایت صیغه قانونی
همسریابی هلو با عکس
ورود به یارسلام
همسریابی هلو با عکس و شماره تلفن
delkhabar
یارسلام همسر
زنان صیغة موقت شمآره تلفن همسریابی با عکس و مشخصات
سایت صیغه موقت رسمی
همسریابی یارسلام کرج
ثبت نام در سایت همسریابی یارسلام
سایت ازدواج دائمی خواستگاری
سایت یارسلام ورود
همسریابی انلاین با شماره تلفن
همسریابی هلو با عکس دختر
صیغه موقت سایت
سایت همسریابی حرم امام رضا
سایت معرفی کیس ازدواج
موسسه یارسلام
سایت‌ یارسلام
همسریابی یارسلام کرمان
سایت همسریابی یارسلام کرمانشاه
کانال تلگرام ازدواج یارسلام
سایت ازدواج موقت با عکس
سایت‌یارسلام
ازدواج مجرد
سایت ازدواج مجدد
سایت بعد از طلاق
سایت تشکیل خانواده
سایت ازدواج دائمی
آدرس جدید شیدایی
آدرس جدید همسریابی سایت شیدایی
سامانه همسان گزینی شیدایی
سایت همسریابی هوشمند شیدایی
شیدایی مجوز
شیدایی
سایت شیدایی
ثبت نام در سایت شیدایی
ورود به سایت شیدایی
همسریابی شیدایی
همسر یابی شیدایی
موسسه همسریابی شیدایی
واسطه ازدواج
واسطه ازدواج در تهران
سایت ازدواج موقت رایگان
سایت ازدواج موقت
سایت صیغه یابی
سایت همسریابی
سایت شیدایی
سایت صیغه یابی
سایت ازدواج دائم
همسریابی
همسر یابی
سایت شیدایی
صیغه
سایت
کسب درامد اینترنتی
خرید خودرو
ازدواج دائم
رزرو هتل
ازدواج خوب
ازدواج خوب
شیدایی
مشاوره ازدواج، همسریابی، سایت همسریابی
روزهای روشن
صدای خانواده
جوک
شیدایی
عشق و زندگی
مونس
دلداده
دلداده
مکالمه انگلیسی
شیدایی
جوان
زناشویی
بخت و اقبال
طرح الهی